یک دنیا دلتنگی دارم

 

این روزا دیگه حرفی برات ندارم

 

نه نه برای این که از یادم

 

رفته باشی بلکه برای این که خسته ام

 

 

از تو نه

 

از خودم

 

 

عجب  همدردی

 

میکنندپاییز این روزها با دلم چون برگ

 

برگ دل من هم زرد است

 

دیدی آخرش اونی که رفت تو شدی؟

 

اونی که موند من ؟؟



نظرات شما عزیزان:

Nia
ساعت16:17---10 بهمن 1393
قشنگه


amir
ساعت13:37---9 بهمن 1393
اولا اینکه برگ دلت زرده بخاطر سیگاره...
خجالت نمیکشی تو این سن؟
دوما چرا نمیخوای قبول کنی پاییز تموم شده؟
ما الان تو بهمن هستیم...


پیری
ساعت17:03---8 بهمن 1393
خوبه عالی
پاسخ: ممنونم مرسی ک اومدی داداش وبم


بهتاش
ساعت17:01---8 بهمن 1393
@} ;-
پاسخ: ممنون داداش جواد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 بهمن 1393 ا 14:51 نويسنده : مریم خانومی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.